Ha a hatékonyság fontos Neked, akkor a honlapod az egyik legértékesebb marketing eszközöd kell, hogy legyen. De nem minden weblapból lesz automatikusan jó marketing felület. Miért?
Mert lehet, hogy Te is beleugrottál abba a csapdába, amibe oly sokan: fontosabb volt, hogy gyorsan elkészüljön a honlapod, mint az, hogy mennyire hatékony legyen.
Vagy azért, mert
- Nem biztos, hogy átgondolt stratégia alapján készült a honlapod
- A neten a trendek gyorsan változnak
- Mindig is tudtad, hogy mi legyen rajta, de nem volt, aki megírja hozzá a szöveget
- vagy sose tudtad eldönteni, melyik infó kerüljön ki és melyik ne
- Nem jutott el a honlapod híre a célközönséghez
- Jönnek a látogatók, de aztán el is mennek…
A sort még lehetne sokáig folytatni. Lényeg az, ha úgy érzed, jobban is teljesíthetne az oldalad, vagy nem hozza a hozzá fűzött reményeket, akkor ki kell vizsgálni az okát.
Honlapdiagnózis avagy hol a hiba?
Már-már szinte közhely, de azért mondom: ha orvoshoz mész, valamilyen problémával, mi az első? Na mi? A vizsgálat. Ha rejtett probléma van, akkor további vizsgálat. De csak a kevésbé jó dokik adnak látatlanban receptet, anélkül, hogy alaposan megvizsgáltak volna.
Szóval hidd el, addig nem tudod kijavítani a hibát, amíg meg nem vizsgálod, mi lehet az oka annak, hogy a honlapod nem jól teljesít. Az egyik lehetőség, hogy Te magad megvizsgálod, mi lehet a bibi. Ez csak a kevésbé jó megoldás, hiszen nem biztos, hogy tudsz elég objektív lenni. Ha már százszor megnézted a weblapodat, akkor nehéz a vevőd szemüvegén keresztül látnod, igaz?
Ezért a honlapelemzésre a legjobb megoldás, ha inkább külső segítséget kérsz.
Miért jó külsősre bízni a honlapelemzést?
- Mert nem elfogult, hanem objektív.
- Mert a vevő szemével is meg tudja vizsgálni a weblapodat.
- Mert már sok honlappal volt dolga, és kellő rutint szerzett, így egyből tudja hova „nyúljon”, valószínűleg egyből látja mi a hiba.
Mit tartalmaz a honlapelemzés nálam?
A honlapelemzés szolgáltatás 9 szempont szerint vizsgálja meg az adott weblapot. Elsősorban marketing jellegű honlapanalízist takar, ami megmutatja:
- megfelel-e a marketing szempontoknak,
- mi újság a webergonómiával,
- megfelelő kulcsszavakra történt-e a keresőoptimalizálás?
- megfelel-e a célközönség elvárásainak?
- mik az első blikkre is látható szarvashibák, és mik a rejtett hibák…
Mennyibe kerül a Honlapelemzés?
A honlapelemzés ára 19 000 Ft. (ÁFA mentes)
A Honlapelemzés lényege, hogy 9 szempont szerint vizsgálja a honlapodat, több oldalon keresztül.
Ha belegondolsz, igazából ennél többet is rááldoznál azért, hogy végre kiderüljön, mi miatt nem működik a honlapod, ugye?
Fontos! Fizetési feltételek:
A honlapelemzést csak előre utalással tudom elvállalni, hiszen ha valaki utólag nem rendezi a számlát, nem tudom visszakérni az átadott információkat.
“Még egyszer nagyon köszönöm, hogy átnézted a honlapom! Ez egy új lökést ad, hogy foglalkozzak vele. Az ember nem olvasgatja, nézegeti a saját honlapját rendszeresen. Örül, hogy van, pedig rendszeresen felül kell(ene) vizsgálni, mennyire aktuális az oldal, és jól funkcionál-e!”
Bujdosó Krisztina, adószakértő
adotanacsonline.hu
Mi a teendőd?
Határozd el, hogy végre egyszer és mindenkorra utánajársz, mi a gond a honlapoddal, miért nem jönnek az érdeklődők, vevők, ügyfelek, ajánlatkérések!
- Töltsd ki az alábbi megrendelő űrlapot!
- Válaszként küldök egy kis kérdőívet az elemzésre szánt honlappal kapcsolatban, tájékozódás céljából.
- Küldöm az elemzést, e-mailen, pdf formátumban.