Hogyan találkoztam a kisvállalati marketinggel?
Emlékszem, több mint 15 évvel ezelőtt milyen élvezettel olvastam Wolf Gábor első hírleveleit, amivel aztán letette a magyar kkv marketing alapjait. Még alkalmazott voltam, az egyetem után marketing vezetőként dolgoztam egy épületgépészeti cégnél.
Annak idején még gyerekcipőben járt a kkv marketing Magyarországon. Azóta marketing guruk jöttek mentek, és én azóta is tudatos lépésről lépésre marketingben hiszek, nem pedig az egyszer használatos csodafegyverekben.
Ebbben a 15 évben sok kkvnak és egyéni vállalkozónak segítettem növekedni
és sikereket elérni a marketing területen. Büszke vagyok rá, hogy a legkisebbeket támogathatom, hiszen tudom, sokan egyedül nehezen boldogulnának a marketing világában.
Miben tudok segíteni Neked?
- Örömmel megírom azokat a szövegeket, amit utálsz vagy egyszerűen csak nincs rá időd
a mindennapi rohanás közepette. - Mutatok olyan kreatív eszközöket, amikkel növekedésnek tud indulni a céged.
Mi kell a sikeres marketinghez, szerintem?
- Rendszeresség
Nem csak akkor kell a marketinggel foglalkozni, ha van hozzá kedvünk.
A rendszeresség azonban beválik. - Tudatosság
Ne vaktában lövöldözzünk, az a jó, ha tudjuk, mit miért teszünk. - Lépésről lépésre haladás
Sok vállalkozó minden akar egyszerre. Aztán meg semmit.
A szalámi technika hatékonyságot eredményez.
Referenciák
Marketinggel, reklámszövegírással kapcsolatos referenciáimat megnézheted itt: