Loading...
MARKETING TANÁCSADÁS 2022-04-01T07:51:35+00:00

Néha váltani kell. Néha pedig ráerősíteni arra, ami van. Néha tudjuk, hogy melyiket kell tenni. Néha nem látjuk a fától az erdőt. Ilyenkor jól jön egy külső szakértő szemlélő, aki már sok ügyfélen megedződött. A marketing tanácsadás többet használ mint gondolnád.

Sokan cikinek érzik azt, hogy tanácsot kérjenek. Azt gondolják, hogy ők elég okosak, dörzsöltek ahhoz, hogy egyedül is megbirkózzanak a cég dolgaival, és gyenge az a vezető, aki tanácsadókra szorul.

De én azt mondom, inkább ahhoz kell bátorság és erő, hogy az ember elismerje, bizonyos dolgokhoz nincs elegendő ismerete. Megnyugtatlak: a cégvezető nem azért cégvezető, mert ő mindenhez ért. Elég, ha megtalálja azokat az embereket, akik megfelelő szaktudással kezelik a cég egyes területeit.

Ilyen szakterület a marketing is. Ezért biztatlak, tedd félre az előítéleteid és a félelmeid, és próbáld ki milyen építő hatással van a cégedre a marketing tanácsadás!

Mi a marketing tanácsadás egyáltalán?

A marketing tanácsadás nem egyenlő a csevegéssel. Inkább egy interaktív eszmecsere a céged problémájáról és annak lehetséges marketing megoldásairól. Jobb szó rá a konzultáció, előre egyeztetett időpontban és témában, ami éppen aktuális a cégednél. Mire gondolok?

A marketing tanácsadás: tudatosít, rendszerez, hatékonnyá tesz

Például szólhat arról, hogy

  • Hogyan tudnád hatékonyabban elkölteni a reklámra szánt összeget

  • Felvettél egy új alkalmazottat, most aztán kell a bevétel növekedés

  • Új termék bevezetésénél mikre érdemes odafigyelned

  • Stagnáló cégedet hogyan rázd föl

  • Mit tegyél, ha visszaesett a forgalom

  • Hogyan szerezz még több vevőt, honlap látogatót

Biztos vagyok benne, hogy a tanácsadás során választ kapsz a kérdéseidre! Sőt új lendülettel, szemlélettel fogsz nekilátni a céged fellendítésének!

“Köszönjük a délelőtti konzultációt, abszolút hasznosnak éreztük,
és szeretnénk megvalósítani minél előbb a javaslataidat, ötleteidet.”
Madzsunkova Marija

Hogy néz ki a marketing tanácsadás nálam?

1 Információ bekérés
Küldök egy űrlapot, amiben bekérem a lényegesebb információkat a cégedről.

2 Információ feldolgozása
Ez alatt azt értem, hogy utána nézek a konkurenseknek, a szektorodra jellemző dolgoknak,
ennek segítségével felkészülök a konzultációra.

3 Marketing konzultáció előre egyeztett időpontban
Itt elmondhatod a legégetőbb problémákat, a célokat, eddigi sikereket, stb.
Megbeszéljük a lehetséges marketing eszközöket, csatornákat, kitörési lehetőségeket,
pozícionálást, esetleges új piacralépést és egyéb fontos kérdéseket.

4 Marketing tervezés
A tanácsadást követően kapsz egy írásos marketing vázlatot arról, amiről szó esett.
Ez olyan navigátor lehet a kezedben, amivel a következő egy évedet összeállíthatod: benne a lehetséges
eszközökről, kampány ötletekről, marketing megoldásokról, melyekkel sikeressé teheted a cégedet.

A tanácsadás történhet személyesen Pécsett, vagy bármelyik online felületen: Google Meet, Skype, Zoom, Teams, stb.

Mit tartalmaz a marketing tanácsadás?

1 óra marketing tanácsadás
A megbeszéltek írásos dokumentációja

Mennyibe kerül?

35 000 Ft (Áfa mentes)

Most gondold végig, mennyi fölösleges 20-30 ezer forintnyi dolgot szoktál havonta kidobni az ablakon. Például egy névjegykártya méretű hirdetés egy helyi újságban (ami megjegyzem általában hatástalan). Vagy egy konferencia, ami csak újabb ötleteket ad, de nem visz közelebb a megvalósításhoz. Milyen könnyen költesz erre, ugye? Na kb. ennyit kellene most arra szánni, hogy a céged marketing tevékenysége a jövőben végre hatékony legyen.

Szánd rá magad és jelentkezz itt és most tanácsadásra!

Válaszként küldöm a kérdőívet!

Jelentkezem a tanácsadásra